Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Presentació de l'app Familytips i xerrada l'Univers digital i la construcció de la salut mental

Autres

  • Presentació de l'app Familytips i xerrada l'Univers digital i la construcció de la salut mental

Ville : Montornès del Vallès

Lieu : Teatre municipal Margarida Xirgu

De jeudi 29 février 2024, 17:30 h à 19:30 h

Voir la description de l'événement
L’ús de les pantalles és un tema que preocupa la comunitat educativa. Famílies, docents, educadors/es i professionals que estan en... Lire plus

L’ús de les pantalles és un tema que preocupa la comunitat educativa.

Famílies, docents, educadors/es i professionals que estan en contacte amb infants i joves sovint tenen el neguit de com enfrontar-se a aquesta realitat. Hi ha moltes preguntes que ens fem: quina funció tenen les pantalles? Com les entenen infants i joves? En fem un ús correcte? Quins continguts son adequats? Hi ha un temps límit per edats? Entre demonitzar-les i utilitzar-les sense control ni consciència hi ha un terme mig?


Durant el curs 21-22 a l'Espai de Debat Educatiu vam reflexionar sobre aquestes qüestions i vam elaborar una eina perquè les famílies puguin reflexionar sobre les seves pràctiques i fer un bon acompanyament a infants i joves.


A càrrec del Crític, Pla de prevenció en el consum de drogues, pantalles i riscos associats de la Mancomunitat del Galzeran i Jaume Funes, pedagog, psicòleg i periodista.


Recomanat per a famílies amb infants i joves fins a 16 anys


Esdeveniment gratuït


https://jaumefunes.com/

https://serveicritic.wordpress.com/