Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

8a Setmana de la Malvasia de Sitges

Gastronómicos

  • 8a Setmana de la Malvasia de Sitges
  • 8a Setmana de la Malvasia de Sitges
  • 8a Setmana de la Malvasia de Sitges

Ciudad: Sitges

Lugar: Centre d'Interpretació Malvasia de Sitges

De jueves 10 noviembre 2022, 19:00 h a domingo 20 noviembre 2022, 15:00 h

Ver descripción del evento
Salut i malvasia! Per aquí ja fa anys que brindem amb aquestes paraules. La Setmana de la Malvasia de Sitges arriba a la vuitena edició... Leer más

Salut i malvasia! Per aquí ja fa anys que brindem amb aquestes paraules. La Setmana de la Malvasia de Sitges arriba a la vuitena edició i hi ha motius per a l’optimisme: el llegat està ben viu i la seva petjada és més present que mai, a Sitges, al Garraf, al Penedès, a Catalunya i més enllà de les nostres fronteres. Des del Centre d’Interpretació de la Malvasia i el Celler de l’Hospital, origen d’aquesta petita revolució, unim forces amb més d’una trentena de cellers de proximitat per celebrar que la Malvasia de Sitges torna a omplir les nostres copes.

Veniu a brindar amb nosaltres?


PROGRAMACIÓ OFICIAL


Activitat familiar L’hora del conte: La verema. En Ciscu de can Garnatxa i el raïm misteriós

Divendres 11 de novembre a les 17.30 h. Gratuït amb inscripció prèvia. Biblioteca Roig i Raventós (Sitges)


Maridatge a cegues. Malvasies entre ADN Garraf

Divendres 11 de novembre a les 19 h. Centre d’Interpretació de la Malvasia de Sitges. Preu: 28 €. Entrades anticipades aquí


VIVIVI. Tast de malvasies maridat amb música clàssica

Dissabte 12 de novembre a les 19.30 h. Centre d’Interpretació de la Malvasia de Sitges. Preu: 28 €. Entrades anticipades aquí


La gran mostra de vins a La Malvaseria

Diumenge 13 de novembre, d’11 a 19 h. La Malvaseria - Centre d’Interpretació Malvasia de Sitges. Preu: 15 € / 4 tiquets + copa + entrada al Centre d’Interpretació de la Malvasia de Sitges. Entrades anticipades aquí. 


La Malvasia, un llegat ètic. Tast de tres malvasies i embotits artesanals amb impacte social

Dijous 17 de novembre a les 19 h. Centre Interpretació Malvasia de Sitges. Preu: 15 €. Entrades anticipades aquí. 


Malvasia de Sitges + DO Penedès. Tast de 5 malvasies de la DO Penedès

Dijous 17 de novembre a les 20 h. Espai Tastavins (Barcelona). Preu: 15 €. Entrades anticipades aquí.


II Jornades Pedagògiques. Jornada de taules rodones tècniques

Divendres 18 de novembre, de 9 a 14 h. IAB i Escola d’Hostaleria de Sitges. Jornades pedagògiques, preu 3€. Dinar maridatge pedagògic, preu 28€. Entrades anticipades aquí. 


Malvasia de nova generació. Tast de vins de Malvasia de Sitges

Divendres 18 de novembre, de 19 a 21 h. Centre d’Interpretació Malvasia de Sitges. Preu: 15 €. Entrades anticipades aquí.


Taller familiar. La Malvasia de Sitges al got

Dissabte 19 de novembre a les 11 h. Centre d’Interpretació de la Malvasia de Sitges. Gratuït amb inscripció prèvia


Perfumats de malvasia. Tast de malvasies i taller de perfums

Dissabte 19 de novembre a les 18 h. Centre d’Interpretació Malvasia de Sitges. Preu: 18 €. Tast + taller de perfumeria. Entrades anticipades aquí. 


CLOENDA. Malvasia de Mar. Tast experimental del Blanc Subur 2021 amb envelliment submarí - primera extracció

Diumenge 20 de novembre a les 12 h. Port de Sitges - Aiguadolç. Preu: 35 €. Entrades anticipades aquí. 


SOPARS SITGETANS AMB DO PENEDÈS

Ruta SITGES – DO Penedès, primera parada: sopar a La Nansa (sitges)

Dijous 17 de novembre a les 21 h. Reserves a [email protected] i al 93 894 19 27

Ruta SITGES – DO Penedès, segona parada: Sopar al Restaurant Hotel Sabàtic (Sitges)

Dissabte 19 de novembre a les 21 h. Reserves al 936 09 49 99


ACTES CIRCULARS 


De Monembasia a la copa. Degustacions de Malvasia de Sitges de diferents cellers a copes

Del 10 al 20 de novembre. Restaurants, bars i altres establiments de Sitges


Gimcana familiar pels comerços de Sitges

Del 10 al 20 de novembre. Comerços i establiments de Sitges


La Malvasia és comerç. Descomptes i promocions de l’eix comercial de Sitges

Del 12 al 14 de novembre. Comerços i establiments de Sitges


ACTES PER A PROFESSIONALS DEL SECTOR


II Fira de vins professional de Malvasia de Sitges per a públic especialitzat

Dilluns 14 de novembre, de 16 a 20 h. Centre d’Interpretació Malvasia de Sitges


TAST PROFESSIONAL. Malvasia de Mar. Tast experimental de l’envelliment submarí del Blanc Subur 2021

Dimarts 15 de novembre a les 10 h. Port de Sitges - Aiguadolç