Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Representació de "Dones del 36"

Théâtre

  • Representació de "Dones del 36"

Ville : Olesa de Montserrat

Lieu : Auditori de la Casa de Cultura

De samedi 11 avril 2026, 19:00 h à 20:10 h

Voir la description de l'événement
"Dones del 36", de David Pintó i Joan Valentí, és el retrat d’unes dones valentes i compromeses contra el feixisme, que van defensar... Lire plus

"Dones del 36", de David Pintó i Joan Valentí, és el retrat d’unes dones valentes i compromeses contra el feixisme, que van defensar les llibertats i els drets aconseguits durant la República. La seva lluita va ser al front i a la rereguarda: a l’exili, els camps de concentració, a la resistència o les presons franquistes!

Un espectacle emocionant explicat amb monòlegs, cançons, humor i audiovisuals

Tomasa Cuevas, Anita Garbín, Trinidad Gallego, Marina Ginestà, Salaria Kea, Matilde Landa, Mercè Núñez, Conxa Pérez, Las Trece Rosas… “Que els seus noms no s'esborrin de la història”.

Dins els actes de "Primavera i memòria", organitzats per la Regidoria de Memòria Històrica de l'Ajuntament d'Olesa.