Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

Representació de "Dones del 36"

Teatre

  • Representació de "Dones del 36"

Ciutat: Olesa de Montserrat

Lloc: Auditori de la Casa de Cultura

De dissabte 11 d’abril 2026, 19:00 h a 20:10 h

Veure descripció de l'esdeveniment
"Dones del 36", de David Pintó i Joan Valentí, és el retrat d’unes dones valentes i compromeses contra el feixisme, que van defensar... Llegir més

"Dones del 36", de David Pintó i Joan Valentí, és el retrat d’unes dones valentes i compromeses contra el feixisme, que van defensar les llibertats i els drets aconseguits durant la República. La seva lluita va ser al front i a la rereguarda: a l’exili, els camps de concentració, a la resistència o les presons franquistes!

Un espectacle emocionant explicat amb monòlegs, cançons, humor i audiovisuals

Tomasa Cuevas, Anita Garbín, Trinidad Gallego, Marina Ginestà, Salaria Kea, Matilde Landa, Mercè Núñez, Conxa Pérez, Las Trece Rosas… “Que els seus noms no s'esborrin de la història”.

Dins els actes de "Primavera i memòria", organitzats per la Regidoria de Memòria Històrica de l'Ajuntament d'Olesa.