Theater
Stadt: Olesa de Montserrat
Ort: Auditori de la Casa de Cultura
Aus Samstag 11 April 2026, 19:00 h bis 20:10 h
"Dones del 36", de David Pintó i Joan Valentí, és el retrat d’unes dones valentes i compromeses contra el feixisme, que van defensar les llibertats i els drets aconseguits durant la República. La seva lluita va ser al front i a la rereguarda: a l’exili, els camps de concentració, a la resistència o les presons franquistes!
Un espectacle emocionant explicat amb monòlegs, cançons, humor i audiovisuals
Tomasa Cuevas, Anita Garbín, Trinidad Gallego, Marina Ginestà, Salaria Kea, Matilde Landa, Mercè Núñez, Conxa Pérez, Las Trece Rosas… “Que els seus noms no s'esborrin de la història”.
Dins els actes de "Primavera i memòria", organitzats per la Regidoria de Memòria Històrica de l'Ajuntament d'Olesa.