Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

Representació de "Dones del 36"

Teatro

  • Representació de "Dones del 36"

Ciudad: Olesa de Montserrat

Lugar: Auditori de la Casa de Cultura

De sábado 11 abril 2026, 19:00 h a 20:10 h

Ver descripción del evento
"Dones del 36", de David Pintó i Joan Valentí, és el retrat d’unes dones valentes i compromeses contra el feixisme, que van defensar... Leer más

"Dones del 36", de David Pintó i Joan Valentí, és el retrat d’unes dones valentes i compromeses contra el feixisme, que van defensar les llibertats i els drets aconseguits durant la República. La seva lluita va ser al front i a la rereguarda: a l’exili, els camps de concentració, a la resistència o les presons franquistes!

Un espectacle emocionant explicat amb monòlegs, cançons, humor i audiovisuals

Tomasa Cuevas, Anita Garbín, Trinidad Gallego, Marina Ginestà, Salaria Kea, Matilde Landa, Mercè Núñez, Conxa Pérez, Las Trece Rosas… “Que els seus noms no s'esborrin de la història”.

Dins els actes de "Primavera i memòria", organitzats per la Regidoria de Memòria Històrica de l'Ajuntament d'Olesa.