Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

El barri de la Botjosa i el Geoparc de la Catalunya Central

Kulturell

  • El barri de la Botjosa i el Geoparc de la Catalunya Central
  • El barri de la Botjosa i el Geoparc de la Catalunya Central
  • El barri de la Botjosa i el Geoparc de la Catalunya Central

Stadt: Sallent

Ort: Centre Visitants del Geoparc de la Catalunya Central

Aus Samstag 18 November 2023, 12:00 h bis Sonntag 31 Dezember 2023, 0:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
Una visita per a conèixer el Centre de Visitants del Geoparc  de la Catalunya Central de la UNESCO, entendre l'actual formació geològica... Mehr lesen

Una visita per a conèixer el Centre de Visitants del Geoparc  de la Catalunya Central de la UNESCO, entendre l'actual formació geològica i el perquè de les mines de sal, així com per posar de manifest el valor del barri miner de la Botjosa a través de la seva història. Un indret format per petites cases i del les poques colònies mineres que hi ha a Catalunya situada al peu d’un runam salí.

Farem un viatge per la història i memòria col·lectiva a l’entorn de l’existència de la mina de sal, els processos migratoris, l’obrerisme i lluita antifranquista.


INFORMACIÓ:

- Lloc: Centre de Visitants del Geoparc de la Catalunya Central

- Activitat gratuïta

- Combinable amb el poblat ibèric del Cogulló 

- Cal inscripció prèvia

- Com arrribar-hi:

Prendre la sortida 60 des de la carretera C-16 i aparcar davant del Centre de Visitants del Geoparc de la Catalunya Central